reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Novanská

Eva Novanská

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý chce svojimi výtvormi povedať niečo ľuďom... Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyBásneČo ma práve napadne...SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Feťákove Vianoce

Eva Novanská

Feťákove Vianoce

Sedím pri počítači u mňa v izbe, hrám windowsácku hru Free cell, počúvam skvelú Luciu Bílú a jej Noc je jak satén a tečú mi slzy.

  • 23. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
Pre radosť

Eva Novanská

Pre radosť

Chcem túlať sa tebou v raji, kúpať sa nahí v broskyňovom čaji,

  • 7. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Nauč ma lietať...

Eva Novanská

Nauč ma lietať...

  • 4. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Historky z hypermarketu II.

Eva Novanská

Historky z hypermarketu II.

Pri každodennom nástupe do pracovného stereotypu ma čakajú tie isté úkony. „Narvem“ si všetky svoje veci do 50 x 50 cm veľkej skrinky, zapíšem sa do prezentačnej knihy, počkám, kým mi vedúca prepočíta peniaze v pokladni a obdarí ma nenávistným a znechuteným úsmevom. Zapnem bežiaci pokladničný pás, zasvietim lampičku označenú číslom a privítam prvého zákazníka.

  • 3. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
“Gurmánska” špecialita

Eva Novanská

“Gurmánska” špecialita

Sedím za stolom a vychutnávam si vôňu jedinečnej a pritom tak lacnej záležitosti, ako je “sáčková” polievka. Tiež ju milujete tak veľmi ako ja?

  • 27. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
Skoro až naozaj

Eva Novanská

Skoro až naozaj

Prichádza posledná fáza, za vetou strieda sa fráza, keď nemý dotyk stíchne ešte viac a chromý jazyk sa tak povediac

  • 15. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Tak, ako to je

Eva Novanská

Tak, ako to je

Tak hrdý, ako len muž môže byť, je ten, na ktorého chcem v živote naraziť.

  • 6. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Tak skús

Eva Novanská

Tak skús

Tak krásny ako les plný fialiek, tak vzácny ako penicilínový liek, tak tichý ako melódia hudby, tak prefíkaný skús byť.

  • 2. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Chyba

Eva Novanská

Chyba

Prievan kričí dokorán,od bolesti nových rán už nemám v srdci miesto s kapacitou 50, nie 100.

  • 25. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Iveta

Eva Novanská

Iveta

Trápená životom, skúšaná biedou, čaká, čo potom. Píše čiernou kriedou stratené myšlienky, nájdené hádanky, citáty z knihy: „Z osudu idiota“.

  • 15. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Nauč ma...

Eva Novanská

Nauč ma...

Nauč ma chcieť sa niečo naučiť,Nauč ma hádať, skúmať a veriť,nauč ma dúfať.Nauč ma vidieť veci z lepšej stránky,nauč ma čítať medzi riadky,rozpoznať ľudské zlo, krutosť a hádky,milovať sviatky.Kráčať vždy vpred, nie späť.

  • 14. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Kříž...

Eva Novanská

Kříž...

Na steně visí obří kříž, telo Krista, telo Pána. On vidí tvou duši, ty ji nevidíš tahle moudrost není tobě dána.

  • 31. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Nostalgia

Eva Novanská

Nostalgia

Za barovým pultom sedia známe tváre neznámych,

  • 31. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Roznášač lásky

Eva Novanská

Roznášač lásky

Sníval sa mi trpký sen.V kaviarni na terase sedela som s neznámym mužom.Neznámy nápoj do svojho tela prijímala som.Možno to bola káva.A on mi vraví, že vraj to sa stáva,keď herec svoju prácu vykonáva popri zamestnaní.

  • 27. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Kuchárske umenie

Eva Novanská

Kuchárske umenie

Do hlavičky makovice vyber z krabice balíček škorice.

  • 22. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Žiarlivosť

Eva Novanská

Žiarlivosť

Tak rozpleť už tú pavučinua priznaj si svoju vinu,kým nie je neskoroa povedz mi konečne,

  • 18. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Balada o ihličnatom strome bez listov

Eva Novanská

Balada o ihličnatom strome bez listov

Kdesi na konci poľnej cesty,kde začína sa lúka a končí svet,kde vietor fúkaa osud nehrá ľuďom do kariet,rastie ihličnatý strom bez listov.

  • 16. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Den není kousek papíru...

Eva Novanská

Den není kousek papíru...

Den není kousek papíru vystřižený na míru pro náš ideální svět, pro pocit, že lidem je třeba rozumět.

  • 16. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu