reklama

Bez pomoci...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prechádzam bránami umelého kabaretu,

zas dostali ma iróniou naklonenou tomuto svetu.

Dnes opäť a vždy ako prvýkrát na doskách slávy,

nie ja, ale oni držia hrdo vztýčené svoje hlavy.

Zbytočne na kríž svätú pravdu vlečiem,

cudzí odev na seba už neoblečiem,

prosiac o nádej a pravdu kráčam mestom,

bez hanby ukazujú na mňa krivým prstom.

Stojím ticho, len tak zo zvyku,

dusím v seba posledné slovo výkriku.

Zbieram posledné slzy, ruka sa mi chveje,

so štipkou poslednej kvapky beznádeje.

Som iba ovca v stáde, kde niet pastiera,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

posledné kúsky štastia, ktoré iný pozbiera...

Eva Novanská

Eva Novanská

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý chce svojimi výtvormi povedať niečo ľuďom... Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyBásneČo ma práve napadne...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu